טנזניה - ספארי צלמים

טיול ספארי בפסח לטנזניה בתקופת הנדידה הגדולה

טנזניה | ספארי צלמים

23.4.24-2.5.24 | 6580$ | 8 ימים | בקבוצה קטנה והדרכה אישית | בהדרכת אלינור רוייזמן

הצטרפו אלינו לספארי עומק אל לב השמורות הכי פראיות של טנזניה: נדוטו, נגורו-נגורו וכמובן הסרנגטי. אנחנו נגיע לשם בתקופה הטובה ביותר בלוח השנה של הטבע – תקופת הנדידה הגדולה. בה עדרי ענק נודדים ימלאו את המרחבים העצומים של הסוואנה, מאופק לאופק. מהצד השני, יחכו הטורפים, ש להם בדיוק בעונה זו של השנה יש גורים רכים לדאוג ולטפל בהם.כל זה בתפאורה הכי מדהימה שיש- שקיעה באינסוף גוונים, טבע בראשיתי, לילה ושמיים עמוסי כוכבים ולינה בלודג’ באמצע הסוואנה. הזדמנות נדירה לחזות במעגל החיים המופלא של הטבע. נראה (ונצלם) את מגוון בעלי החיים העצום של הסוואנות, כמו: פילים, קרנפים, נמרים, צ’יטות, אריות, תאו אפריקאי, גנו, זברות, ג’ירפות, אנטילופות, היפופוטמים, תנינים, אינספור עופות מזנים שונים ועוד ועוד.

עיקרי המסע

ספארי עומק בשמורות הכי חזקות של טנזניה בתקופת הנדידה הגדולה:

נדוטו – ממלכת הצ’יטות

מכתש נגורו-נגורו

ואם כל השמורות, הסרנגטי. 

הכי הרבה זמן עם בעלי החיים

קבוצה קטנה ואינטימית. המשמעות היא זמן ארוך עם בעליי החיים, קרבה גדולה יותר והזדמנויות צילום חזקות יותר. כמו גם, מסלול אפקטיבי שבנוי על פי המיקומים הכי חזקים של בעלי החיים וניצול מושכל של שעות וזווית האור לצילום.

הכי מודרך

הדרכה אישית של צלמת טבע בכיר, מומחית לטנזניה ולחיות הגדולות, שתשדרג לכם לא רק את התמונות אלא גם את הידע הצילומי!

הכי נוח ומפנק

לא חסכנו בכלום. לקחנו מלונות ולודג’ים ברמה פשוט מצויינת, 4 משתתפים בג’יפ של שמונה לנוחות מירבית, כדי ש לכם תהיה חוויה אפריקאית קלה, נוחה ומפנקת.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

מסלול הטיול

יום 1: הגעה – קלימנג’רו

עם הנחיתה נעלה על הג’יפים המקומיים ונסע אל הלודג’ המפנק שלנו. נגיע בסביבות אחר הצהריים ללודג, בערב לאחר ארוחת ערב ומנוחה קלה, נתכונן לימים הקרובים בשיחה על טכניקות צילום בעלי החיים.

לינה : Marera Valley Lodge או דומה

יום 2: חמשת הגדולים במכתש נגורו – נגורו

היום ניסע אל אחד מפלאי הטבע של אפריקה – מכתש נגורונגורו, שם תהיה לכם הזדמנות לראות את חמשת הגדולים של אפריקה: אריה, נמר, קרנף שחור, פיל  אפריקאי ותאו אפריקאי. לפני יותר ממיליון שנים, מכתש נגורונגורו של היום, שהוא לוע הר הגעש הלא פעיל הגדול בעולם, היה בעבר בין ההרים הגבוהים באפריקה לפני שכוחות געשיים עשו את דרכם להטביעו באופן דרמטי. הנוף הירוק שייגלה מול עניכם יקח אתכם מיליוני שנים אחורה אל תקופה בראשתית.

לקראת ערב, שהשקיעה האפריקאית תצבע את השמיים באינסוף צבעים, תהיה לכם הזדמנות לצפות בגנו, תאואים, זברות, אילנדים, צבי גרנט ותומסון, קרנפםי, אריות וכן אוכלי נבלות כמו צבועים מנומרים, תנים ועוד,

לינה: Ngorongoro Serena Lodge FB או דומה

יום 3: שמורת נדוטו – ממלכת הצ’יטות

לפנינו ספארי מרגש בשמורת נדוטו, הנחשבת לאחת השמורות היפות והמגוונות ביותר בעולם הטבע וידועה כמקום מושבם של קהילת צ’טות מרהיבות.

נעקוב אחר הצ’יטות ונוכל לתעד מגוון פעילויות כגון: ציד, משחק, טיפול בגורים ועוד.

כמו כן, כאן נוכל לצפות בנדידה הגדולה במלוא הדרה, שאינסוף עדרים עם גוריהם הרכים עוברים את הסוואנה, והטורפים והטורפות שמחכים להם בעשב.

לינה Lake Masek Tented Lodge  או דומה

יום 4: שמורת נדוטו – בעקבות הנדידה הגדולה

לאחר א. בוקר מוקדמת, נצא ליום ספארי שלם בשמורת נדוטו הקסומה. זה מקום שהטבע פראי ביותר במאבק לחיים ולמוות. עם שעת צהריים, המדריך שלכם ימצא לכם את הנקודה המושלמת לארוחה נפלאה באמצע הסוואנה האפריקאית.

נמשיך לכיוון אגם נדוטו, אשר מושך אליו חיות מכל הסביבה. אזור המאכלס פילים, זברות, גנו וכמובן החתולים הטורפים. עם רדת החשכה נחזור ללודג המפנק שלנו.

לינה Lake Masek Tented Lodge  או דומה

יום 5: שמורת הסרנגטי – אם כל השמורות

שמורת הטבע הידועה כאם כל השמורות, זהו אחד מרגעי השיא של המסע. בסרנגטי נוכל לפגוש מגוון עצום של בעלי חיים, בינהם אריות, נמרים, צ’יטות, זברות, ג’ירפות, אנטילופות, מגוון עצום של עופות ועוד. נטייל ונצלם עד שעות האור האחרונות והקסומות לפני שנמשיך ללודג המפנק שלנו, שממוקם ממש בלב הסרנגטי.

לינה Kubu Kubu Tented Camp או דומה

יום 6: שמורת הסרנגטי – מרכז

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא לספארי נוסף בשמורת הסרנגטי,  הפנינה של אפריקה, אחת השמורות היפות ביותר בעולם שם נמצא המגוון העשיר ביותר של חיות הבר באפריקה. נתמקד היום בחלקה המרכזי, שם נוכל לפגוש מגוון חיות, מנמיות ננסיות ועד ל“חמשת הגדולים” – הפיל, הקרנף, הנמר, האריה והתאו האפריקאי.  נצפה בג’ירפות המלחכות את צמרות העצים, נתור אחר משפחות האריות, בתקווה לצפות גם בגורים צעירים. יום שלם שכולו גן עדן לאוהבי טבע.

Kubu Kubu tented camp או דומה

יום 7: יום אחרון בגן עדן של שמורת הסרנגטי – אם כל השמורות

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא ליום אחרון של סיור ספארי במה שידוע כ “גן עדן – לאוהבי צילום ובעלי חיים – שמורת הסרנגטי. עם הניסיון הרב שצברנו בימים האחרונים, ננסה לצלם היום את התמונות החזקות ביותר, תוך התחשבות בתנאי התאורה, תנועת בעלי החיים ומיקום האקשן. לאחר ארוחת צהריים נמשיך בנסיעה אל עבר Marera Valley

Marera Valley Lodge או דומה

יום 8 –  חזרה הביתה

לאחר ארוחת בוקר, נצא אל ארושה לארוחת צהריים שלאחריה ניסע אל שדה התעופה הבינלאומי של קלימנג’רו אל הטיסה לישראל. עמוסים בתמונות מרהיבות, בידע חדש ובחוויות שלא נשכח כל החיים, נשוב ארצה.

טנזניה (4)

צוות ההדרכה שלנו

אלינור רוייזמן

צלמת עטורת פרסים, מדריכת צילום בכירה ולקראת סיום לימודי וטרינריה בישראל. מומחית בתיעוד בעלי חיים והקשר המיוחד שיש להם עם בני האדם. פרויקטים שצילמה בנושא התפרסמו בערוצי תקשורת מובילים בארץ ובעולם. מתמחה בהדרכת מסעות צילום לאפריקה.

עם אלינור ידריך צוות מנצח של מדריכים וריינג’רים מקומיים, איתם אנחנו עובדים כבר שנים ובעלי מומחיות עצומה שתביא אתכם לשיא האקשן.

עלויות ותאריכים

23.4.24-2.5.24 | 6580$ | 8 ימים

המחיר כולל

כל הסיורים

כל הרשיונות והכניסות לשמורות

הדרכות

הדרכת צילום בעברית מצלמת טבע מומחית

טיסות בינלאומיות

טיסות בינלואומיות מישראל וחזרה

פנסיון מלא

מלונות ולודג’ים ברמה גבוהה

מפגש הכנה מקיף

כדי לצאת מוכנים כמו שצריך

ריינג'רים מקומיים

רינג’רים מעולים, שיביאו אתכם ללוקיישנים הכי חזקים

ג'יפים מותאמים

4 מטיילים בג’יפ המיועד לשמונה משתתפים

  • ויזה כניסה לטנזניה שמשולמת בכניסה (50 דולר)
  • טיפים לנהגים והמדריכים
  • הוצאות אישיות: כביסה, טלפונים, משקאות אלכוהוליים
    משקאות קלים שאינם כלולים בארוחות
  • ביטוחים
  • כל מה שאינו מצוין תחת סעיף כולל
  • אמצעי התשלום
    העברה בנקאית אשראי
    מס’ חשבון 210210
    פוטוטבע בע”מ
    מס’ סניף 537
    בנק פועלים

    מקדמה וכמות תשלומים בהתאם לסוג הטיול והמועד.
    סכום החיוב יעשה בשקלים (או במט”ח בכפוף לאישור) על פי שער העברות והמחאות ביום שקדם ליום בו התקבל טופס זה חתום במשרדי החברה.

    תנאי תשלום וביטול
    העברה בנקאית/ כרטיס אשראי.
    פרטי העברה: פוטוטבע בע”מ | בנק הפועלים | סניף 537 | חשבון 210210
    במועד ההרשמה: 1000 דולרים
    עד ה 1.11.2023 – 50 אחוז מעלות הטיול
    עד ה 15.1.2024 – יש להשלים את התשלום המלא
    סכום החיוב יעשה בשקלים (או במט”ח בכפוף לאישור) על פי שער העברות והמחאות ביום שקדם ליום תחשיב התשלום. (אמריקן אקספרס או כרטיס תייר בתוספת של עמלת אשראי)
    ביטול ללא דמי ביטול עם החזר מלא עד 1.1.2024
    ביטול עד ה-15.2.2023 – 50% דמי ביטול.
    ביטול לאחר ה-16.2.24 לא יניב החזר כספי
    אנו ממליצים בחום לרכוש בעת ההזמנה ביטוח שיכול לכסות אתכם במקרה של ביטול לא צפוי.

עם הצטרפותך למסע הינך מאשר כי קראת את התנאים הכלליים במלואם כפי שהם מופיעים בדף זה: לקריאת התנאים הכלליים לכלל הטיולים



תנאים כלליים:

*הטיסות באחריות בלעדית של חברות התעופה (ארקיע) המספקות את השירות. במידה ומכל סיבה שהיא הטיסה הישירה לא תתאפשר, פוטוטבע תספק טיסה בינלאומית חלופית באמצעות חברת אתיופיאן איירליינס (לא ישירה) ותזכה את המטיילים בפער במחיר במידה וקיים.
הטיסה אינה כוללת מזון במהלכה. מוסכם וידוע כי פוטוטבע אינה מבטחת או מספקת כיסוי ביטוחי ולא תישא באחריות לשום נזק הנגרם למטיילים או לציוד שלהם. באחריות המזמין והמטיילים לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה ומורחבת המתאימה לכל פעילויות הטיול, הרגילה והאתגרית הצפויה במסע, לרבות כיסוי לתאונות והטסה רפואית. האחריות לרכישת הכיסוי הביטוחי הנדרש חלה על המטיילים.

כבכל נסיעה, נדרשות הכנות רפואיות מסוימות, כגון חיסונים ותרופות. באחריותם הבלעדית של המטיילים לקבל את המידע ולהיערך להכנות אלו. פוטוטבע מנועה מלתת כל המלצה רפואית אישית. על חיסונים יש לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות        . כמו כן,              תדריך למרפאות יוצאים לחו”ל (יש לבדוק האם יש עדכונים נוספים).

  • תוקף דרכון חייב להיות מינימום 6 חודשים מיום היציאה ולמשך כל השהות בחו”ל ועם 2 עמודים ריקים. באחריות המטייל להעביר דרכון מעודכן ובתוקף. כל תיקון בעקבות אי דיוק ברישום כרוך בתשלום שייקבע על ידי חברת התעופה.
  • הרשויות המקומיות עלולות לדרוש מכם להציג בדיקת קורונה שלילית כתנאי כניסה למדינה. כמו כן, באחריות המטיילים לוודא את תנאי הכניסה (וויזה) למדינה ולדאוג להסדרת כל המסמכים הנדרשים לכך. פוטוטבע לא תוכל לשאת באחריות לסירוב כניסה מסיבה זו או אחרת.
  • מדינות יעד מסוכנות ניתן לבדוק באתר האינטרנט של המטה לביטחון לאומי      .
  • סדר ותוכן הטיול עשוי להשתנות עפ”י החלטת המדריכים ולפי שיקול דעתם המקצועי עקב אילוצים שונים. במקרים חריגים ביותר לא יהיה ניתן לקיים את כל פעילויות הכתובות בתוכנית המסע ואו תאריכי המסע עלול להשתנות בעקבות כוח עליון (כגון הגבלות על הטסים בעקבות הקורונה וכו).
  • המסע כולל פעילויות אתגריות שונות כגון מפגש עם טורפים, נסיעה בג’יפים ועוד. כבכל טיול, על אחת כמה וכמה ליעדים מרוחקים, כאלו בהן רמת התשתיות רעועה, הרפואה אינה גבוהה או כאשר מדובר בפעילויות בהן יש סיכון, ישנן תקלות וסכנות שבדרך: מזג אוויר קיצוני, תשתית גרועה, בעלי חיים מסוכנים וגם תקלות העלולות להתרחש במקומות וזמנים לא צפויים שעלולות להוביל לפציעות ואף חמור מכך. חשוב להיות מודע לסכנות אלו. באחריותם של המטיילים לוודא כי קיבלו את כל המידע הדרוש להם לפני היציאה לטיול. בעצם הרשמתו של אדם למסע פוטוטבע, הוא למעשה מצהיר כי הוא מבין את הפעילויות והסכנות הגלומות במסע והוא מצהיר כי הוא כשיר מבחינה בריאותית. במידה ולמשתתף ישנה בעיה רפואיתנפשית העלולה להפריע או למנוע ממנו מלהשתתף בפעילויות הטיול השונות, באחריותו לעדכן טרום ההרשמה. במקרים מסוימים, יידרש אישור רפואי מהרופא המטפל להשתתפות בטיול.
  • יציאת הטיול מותנת במינימום משתתפים. במקרים חריגים מאד זהות המדריכים עלולה להשתנות לפני היציאה לטיול.
  • לא ניתן להבטיח את התנהגויות בעלי חיים, מרחק הצפייה בהם או הצפייה בכלל.
  • במקרים בהם יש סתירה בין הכתוב באתר החברה ואו במסמכים שיווקיים אחרים שנשלחו ו או בכל מקום אחר, המידע המופיע בטופס ההרשמה, הוא הקובע.
  • פוטוטבע רשאית לבטל את הטיול בכל שלב תוך השבת התמורה.

לוח טיסות

הלוך:
טיסת הלוך של חברת אתיופיאן אירליינס שמספרה ET405, הטיסה יוצאת מהארץ בתאריך 23.4.24 בשעה 1:00 לפנות בוקר, נוחתים באדיס אבבה בשעה 5:20 לפנות בוקר.

טיסת המשך של חברת אתיופיאן אירליינס שמספרה ET815, הטיסה יוצאת מאדיס אבבה בתאריך 23.4.24 בשעה 10:35 בבוקר, נוחתים בטנזניה בשדה התעופה קלימנג’רו בשעה 13:10 בצהריים.

חזור:

טיסת חזור של חברת אתיופיאן אירליינס שמספרה ET814, הטיסה יוצאת מטנזניה משדה התעופה קלימנג’רו  בתאריך 1.5.24 בשעה 17:35 אחר הצהריים, נוחתים באדיס אבבה בשעה 20:05 בערב.

טיסת המשך של חברת אתיופיאן אירליינס שמספרה ET404, הטיסה יוצאת מאדיס אבבה בתאריך 1.5.24 בשעה 23:55 בלילה, נוחתים בארץ בשעה 4:00 לפנות בוקר בתאריך 2.5.24 .

*זיכוי של 1000 דולרים למעוניינים במסע ללא הטיסות*

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

סוגי חדרים פולר פיונייר

חדר טריפל - 3 משתתפים

מיטת קומותיים ומיטת יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 

6990$ למשתתף

חדר טווין - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

ספה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

מייבש שיער

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 7880$ למשתתף

חדר זוגי פרימיום - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

חלון 

שירותים ומקלחת פרטיים

 9820$ למשתתף

חדר סוויטה -2 משתתפים

מיטה זוגית

איזור ישיבה מרווח בתא

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 10920$ למשתתף

סוויטת הקפטן - 2 משתתפים

התא הכי גדול ומרווח

מיטה זוגית

סלון ישיבה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 12900$ למשתתף

 

תא יחיד פרימיום

מיטת קומותיים לשימוש יחיד

שולחן כתיבה 

ספה

מלתחה ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלון 

 16700$ לחדר