PREMIUM
הפלגה לשפיצברגן פולר פרונט

בעונה הטובה ביותר | שייט בספינה פרטית | 12 משתתפים בלבד

הפלגה לשפיצברגן עם ספינת הפולר פרונט- MV Polar Front

מספר משתתפים: מתאימה ל12 משתתפים | אורך 55 מטר | מהירות 10 קשר | נוחות 5/5
ספינה פרטית, כולה של פוטוטבע, קבוצה קטנה ואינטימית של 12 משתתפים בלבד. המשמעות היא זמן ארוך עם בעלי חיים וקירבה שלא ניתן להשיג אחרת. על אחת הספינות הכי מפנקות בקוטב עם סאונה וג’קוזי על הסיפון, סיווטות מרווחות, שף פרטי וכל הפינוקים.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

הספינה שלנו | הפולר פרונט

ספינת Polarfront היא אחת מהאופציות הטובות ביותר לטיולים בקוטב הצפוני. היא ספינה קטנה ואלגנטית שמציעה חוויה יוקרתית ונעימה.

על הסיפון תוכלו למצוא סאונה וג’קוזי מפנקים, בקתות מרווחות ומעוצבות, טרקלין אורחים גדול וחדר אוכל משובח. הספינה גדולה ויציבה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

היתרון הגדול ביותר של Polarfront הוא שהיא יכולה לשאת רק 12 אורחים. מה שאומר שאתם יכולים ליהנות מחוויה אינטימית ומיוחדת.

מאפייני הספינה:

*בקתות מרווחות וגדלות עם חדר רחצה צמוד. שירותים פרטיים בכל תא.
*טרקלין מאובזר, ספריה, חדר כושר, סאונה, ג’קוזי ועוד מתקנים להנאתכם.
*סיפון אחורי נמוך לצפייה וצילום טובים יותר.
*2 סירות זודיאק Mark V לטיולים.
*שופצה לחלוטין בשנת 2017 עם מתקנים חדשים.
*יחס צוות לאורח 1:1.

למה עם ספינה פרטית?

זה לא קרוז עם מאות משתתפים, כי הסירה שלנו מוגבלת ל12 משתתפים בלבד! המשמעות של כמות משתתפים קטנה יותר היא זמן ארוך יותר עם בעליי החיים, קרבה והזדמנות לתמונות הטובות ביותר.

הלוקיישנים המעניינים ביותר:

עקב גודלן, הספינות הגדולות אינן מסוגלות להיכנס לפוירדים הקטנים של שפיצברגן, שם נמצאים מרבית בעלי החיים ודובי הקוטב בפרט. הספינה הקטנה מאפשרת לנו, להגיע אל הלוקיישנים החזקים ביותר. הכי קרוב שאפשר. כמות המשתתפים:

זה לא קרוז עם מאות משתתפים, והמשמעות של כמות משתתפים קטנה יותר היא זמן ארוך יותר עם בעליי החיים, קרבה והזדמנות לתמונות הטובות ביותר.

מסלול הטיול

יום קדם מסע: התאספות בלונגיירבן

המסע שלנו מתחיל מעיר הבירה של שפיצברגן – סבלברד, העיר לונגיירבן Longyearbyen, אליה אנחנו ממליצים להגיע יום לפני המסע

יום 1:  המסע מתחיל – החוף המערבי

בשעות הבוקר יאתפשר זמן לסיור בעיירה או לשיטוט בין החנויות, זה הזמן  לקנות מזכרות הביתה. בשעות אחר הצהריים, נעלה לאוניה ונצא לדרך לאחר תדריך בטיחות. נפליג אל עבר היציאה מהפיורד הראשי של שפיצברגן ונעלה צפונה לאורך החוף המערבי והדרמטי של האי. ההפלגה צפונה תמשיך בזמן שנישן שנת לילה עמוקה במקום בו השמש כלל אינה שוקעת.

יום 2: אמסטרדמאויה וצפון מערב שפיצברגן

בזמן ארוחת הבוקר אנחנו צפויים להיות כבר ליד הפינה הצפון מערבית של שפיצברגן ובסמוך ל אי אמסטרדמאויה, ובסמוך למושבה הראשונה שהוקמה בשפיצברגן על ידי החלוצים ההולנדיים – סמירנבורג. באיזור זה כבר צפינו במספר דובי קוטב בהפלגות שלנו בשנים הקודמות, ומשם נפליג מזרחה לכיוון אחד המקומות האהובים עלינו, הוא סודי ולכן לא נכתוב אותו כאן, בו אנחנו נבקר במושבה של ניבתנים ונתקרב אליהם כמו שרק אנחנו מסוגלים. במהלך הלילה נפליג אל מיצרי הינלופן.

יום 3: דובי קוטב במיצרי הינלופן וצוק אלקפיילט

בשעות הבוקר נגיע לצוק ציפורים אדיר ונצלם מיליוני עופות ים אשר מגיעים לקנן בקיץ האינטנסיבי. בתחתית הצוקים בדרך כלל שועלים ארקטיים מחפשים הזדמנויות צייד ופעם אחת אפילו ראינו דוב קוטב במעלה הצוק . אחרי ארוחת הצהריים נגיע לאחד המפרצים הקטנים אשר כמעט תמיד סיפק את תצפיות דובי הקוטב הטובות ביותר שלנו. נקווה שגם הפעם נצליח למצוא שם את הדובים שאוהבים אותו בגלל שילוב נסיבות ייחודי. את הלילה נבלה במקום הייחודי הזה להזדמנויות נוספות לצפיה בדובים. זוכרים שהשמש לא שוקעת נכון?

יום 4 :האיים המזרחיים

בוקר נגיע לאי אדג׳ויה לחיפוש דובי קוטב וביקור במושבה גדולה ומרשימה של ניבתנים. אחרי ארוחת צהריים נגיע לצוק ציפורים עצום בין הסלעים בו מאות אלפי שחפים מקננים, מחזה מרהיב וקולני! אחרי ארוחת ערב ובמהלך הלילה נפליג מערבה מהאיים, חזרה לאי שפיצברגן הראשי לחיפוש דובי קוטב באיזור הידוע במאורות ההנקה בתקופת החורף. לעיתים בעונת הקיץ חלק מהמשפחות נשארות באיזור זה .

יום 5:  מפרץ הדובים

נבלה זמן נוסף באיזור החוף המזרחי של שפיצברגן ונפליג צפונה חזרה לכיוון מיצרי הינלופן. בדרך, נעבור בין האיים או במעבר צר ומרשים ביופיו ונגיע לאיזור בעברית מוכר בתור ״מפרץ הדובים״ ויש לכך סיבה מיוחדת – כלבי הים אוהבים את המפרץ הזה, ולכן מושכים גם את דובי הקוטב להזדמנויות צייד. במהלך הלילה נפליג צפון מזרח, אל עבר האי השני בגודלו בסבאלברד

יום 6:  האי הצפון מזרחי

את ארוחת הבוקר נאכל מול נוף ייחודי ומדהים בעוצמתו – אנו נגיע לקצה מדף הקרח השלישי בגודלו בעולם, הנמצא באי בצפון מזרח שפיצברגן. קצה מדף הקרח מורכב מקיר עצום ופעיל עם מפלי מים והתרסקויות גושי קרח הממחישים את ההפשרה המסיבית שאיזור זה עובר עקב ההתחממות הגלובלית. בהמשך היום ניכנס לפיורד הראשי של האי לחיפוש דובי קוטב ונראה צד נוסף של מדף הקרח המפשיר במהירות בפיורד. לקראת הערב נגיע צפונה לכיוון צפון מזרח נורדאוסלנדט לאיזור ״ 7 האיים״. הנקודה הצפוני ביותר של הטיול שלנו למושבות ניבתנים נוספות ובאיזור זה גם צפינו בלוגה בהפלגות בעבר. בלילה נמשיך מערבה

יום 7: קרחון מונקו ושמורת מופן

את ארוחת הבוקר נערוך בפיורד ליפדפיורדן עם נוף לאחד הקרחונים היפים ביותר בשפיצברגן – קרחון מונקו – ונרד להליכה. במהלך ארוחת הצהריים נפליג החוצה מהפיורד אל אי עם שמורת טבע מוגנת במיוחד, הנקראת מופן. אמנם לא נוכל לרדת ליבשה עקב השימור הקיצוני, אבל נוכל לצפות בתופעה מדהימה בתור אחד האתרים הטובים ביותר לניבתנים. בשעות אחה״צ נפליג מערבה אל עבר פיורד מגדלנה, אחד הפיורדים היפים ביותר, בו נבקר אחרי ארוחת ערב

יום 8:קרחון ה 14- ביולי

נמשיך צפונה בפיורד הגדול לאיזור הקרחון היפה ביותר – קרחון ה 14- ביולי – הקרוי על שם יום הבסטיליה הצרפתי, ונרד להליכה לנקודת תצפית מדהימה. נמשיך דרומה לצוק הציפורים העצום ובו מספר מאורות של שועלים ארקטיים ובזכות השמש המערבית תהיה לנו תאורה מצויינת על הצוק. נרד לחוף להליכה של בערך קילומטר בעליה מתונה, ולאחר הצפייה בגורי השועלים הקטנים משחקים שתימשך כרצוננו, נחזור חזרה לאוניה לארוחת ערב . ובערב נשוט לתוך איספיורדן כשבדרך נערוך הרצאת סיכום ומפגש פרידה מהצוות. את הלילה האחרון שלנו נעשה בעגינה באוניה ונארוז את הציוד שלנו לקראת העזיבה

יום 9: פרידה מהממלכה הלבנה

לאחר ארוחת בוקר, נגיד שלום בפעם האחרונה (להפעם לפחות) מצוות האוניה ונצא לכיוון שדה התעופה או לעיירה לונגיירביין לטיול עד הטיסה חזרה הביתה. עמוסי חוויות, צילומים מדהימים וזכרונות לכל החיים.

* הלוז הינו הצהרת כוונות בלבד. הוא נתון לשינויים בהתאם לתנאי השטח, מיקום בעלי החיים, החלטת המדריך והקפטן ותנאים נוספים. הלוז יכול להשתנות בהתאם לאורך השייט אליו נרשמתם.

תאריכי ההפלגות לשפיצברגן פרימיום

טיול גודל אוניה יציאה חזרה ימי טיול החל מ: מדריך
טיול לשפיצברגן - פרימיום עד 12 משתתפים 16/05/2024 25/05/2024 10 15,800$ רועי גליץ
טיול לשפיצברגן - פרימיום עד 12 משתתפים 01/07/2024 09/07/2024 9 15,800$ ירין קליין
טיול לשפיצברגן -פרימיום עד 12 משתתפים 09/07/2024 17/07/2024 9 15,800$ רועי גליץ

צוות ההדרכה

רועי גליץ

זה יותר מעשור שרועי נחשב כאחד מצלמי הטבע ומובילי מסעות הצילום הטובים בעולם. צילומיו התפרסמו בין השאר בנשיונל גיאוגרפיק, בי.בי.סי, ניקון פרו ועוד. משמש כשגריר של ארגון גרינפיס לקוטב, ונחשב מרצה בינלאומי מבוקש בנושא טבע שימור סביבה. מייסד כנס הצילום של ישראל ובעלים של בית הספר לצילום הגדול בישראל – גליץ.

ירין קליין

אחד מצלמי הטבע הטובים בישראל. מומחה ליונקים הגדולים ולטורפים. עבודותיו זוכות הפרסים הופיעו בכתבות רבות ברחבי העולם. משמש כיום כשגריר של חברת f-stop.

כאחד ממדריכי הצילום הבכירים בארץ, ירין הדריך אלפי צלמות וצלמים בסדנאות ומסעות בארץ ובעולם (סיביר, הודו, טנזניה, קניה, שפיצברגן והרשימה עוד ארוכה). ירין מאמין שצילום בעלי חיים טוב אינו רק עניין של ציוד, אלא בעיקר של חשיבה, תכנון מקדים והכרת השטח ובעלי החיים. כך שמסע בהדרכת ירין הוא לא רק חוויה כיפית, אלא חוויה לימודית מהמדרגה הראשונה, שתשדרג את הראייה הצילומית שלכם.

פרטי החדרים ועלויות

דוגמה לחלון פופ-אפ
סוג תא שירותים ומקלחת מה בחדר? עלות למשתתף
Deluxe Suite פרטיים חדר שינה עם אזור טרקלין, 2 מיטות נפרדות, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים, 2 חלונות אשנב. 15,800$
Grand Suite פרטיים חדר שינה עם אזור טרקלין, מיטות טווין או מיטה זוגית, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים, 2 חלונות אשנב. 16,500$
Captain Suite פרטיים חדר שינה ואזור טרקלין עם ספה נפתחת, מיטות טווין או מיטה זוגית, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים נפרדים, 4 חלונות אשנב. 16,800$

המחיר כולל

פנסיון מלא

שלוש ארוחות ביום, על ידי שף, בזמן השייט

הפלגה

9 ימים הפלגה על האוניה, כולה שלנו

סיורים

ירידות וסיורים בחופים באמצעות זודיאק

העשרה

העשרה, הרצאות ומשובים בזמן השייט

מפגש הכנה

מפגשי הכנה וסיום מקיפים בזום

הדרכה

הדרכת צילום והדרכה גיאוגרפית בעברית מצוות פוטוטבע

טיסות בינלאומיות – נשמח לעזור לכם לסגור

סידורי קרקע לפני ואחריי ההפלגה

משקאות אלכוהוליים ומוגזים

הוצאות אישיות – אינטרנט, כביסה, מזכרות וכו

ביטוח מכל סוג שהוא

טיפים לצוות

כל מה שלא מוזכר בסעיף כולל


לקריאת התנאים הכלליים לכלל הטיולים

העברה בנקאית/ כרטיס אשראי.

פרטי העברה: פוטוטבע בע”מ | בנק הפועלים | סניף 537 | חשבון 210210

עם ההרשמה: יש לשלם 20 אחוז מעלות הטיול.

עד ה15.6.2023  : יש לשלם לפחות 45 אחוז מעלות המסע.

עד ה 1.9.2023:  יש לשלם לפחות 70 אחוז מעלות המסע.

עד 1.11.2023: יום לפני היציאה: יש לשלם 100 אחוז מעלות המסעסכום החיוב יעשה בשקלים (או במט”ח בכפוף לאישור) על פי שער העברות והמחאות ביום שקדם ליום תחשיב התשלום. (אמריקן אקספרס או כרטיס תייר בתוספת של עמלת אשראי)

מרגע ההרשמה ועד ה 14.6.2023 –  20% דמי ביטול

מ15.6.2023 ועד ה 30.8.2023 – 45% דמי ביטול

מה 1.9.2023 ועד ה 30.10.2023 – 70% דמי ביטול

החל מ ה 1.11.2023 – 100% דמי ביטול

אנו ממליצים בחום לרכוש בעת ההזמנה ביטוח שיכול לכסות אתכם במקרה של ביטול לא צפוי.

ביטוח רפואי וביטוח נסיעות: מוסכם וידוע כי פוטוטבע אינה מבטחת או מספקת כיסוי ביטוחי ולא תישא באחריות לשום נזק הנגרם למטיילים או לציוד שלהם. באחריות המזמין והמטיילים לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה ומורחבת המתאימה לכל פעילויות הטיול, הרגילה והאתגרית הצפויה במסע, לרבות כיסוי לתאונות והטסה רפואית. האחריות לרכישת הכיסוי הביטוחי הנדרש חלה על המטיילים. כמו כן, כל הנושא הביטוחי נשוא הסכם זה מוסדר במסגרת של מפעילת השייט וכל טענה בנושא זה תופנה ישירות אליה.

הכנות רפואיות נדרשות: כבכל נסיעה, נדרשות הכנות רפואיות מסוימות, כגון חיסונים ותרופות. באחריותם הבלעדית של המטיילים לקבל את המידע ולהיערך להכנות אלו. פוטוטבע מנועה מלתת כל המלצה רפואית אישית). על חיסונים יש לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות בכתובת: https://www.health.gov.il/Subjects/vaccines/Vaccines_abroad/Pages/vaccination_abroad.aspx

כמו כן, מצ”ב תדריך למרפאות יוצאים לחו”ל (יש לבדוק האם יש עדכונים נוספים).

טיול בתקופת קורונה אפשרי אך מורכב. יש לדעת כי התנאים והרגולציות משתנים כל הזמן. אלו עלולים לכלול בידוד עם החזרה לארץ ו או בארץ היעד, הצגת אישורים או בדיקות רפואיות שונות, סירוב או עיכוב בכניסה למדינת היעד או בחזרה ארצה, שינויים והתאמות בטיול. כמו גם, המטיילים מכירים בעובדה כי קיים סיכוי להידבק בקורונה וכי הם מבינים את הסיכון וכי פוטוטבע לא תוכל לצאת באחריות לכך.

כבכל טיול, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפעילויות בהן יש סיכון, ישנן תקלות וסכנות שבדרך: מזג אוויר קיצוני, תשתית גרועה, בעלי חיים מסוכנים וגם תקלות העלולות להתרחש במקומות וזמנים לא צפויים. כפי שניתן לצפות במסע לאחד המקומות הקרים, והמבודדים ביותר בעולם (על האוניה אין רופא), תוך שהייה עם הטורף היבשתי הגדול בעולם  – מדובר במסע שיכול להיות מסוכן, להוביל לפציעות ואף חמור מכך. חשוב להיות מודע לסכנות אלו. באחריותם של המטיילים לוודא כי קיבלו את כל המידע הדרוש להם לפני היציאה לטיול.

  • לו”ז המסע נכתב על ידי  צלם הטבע עטור הפרסים והמומחה לשפיצברגן רועי גליץ, מתוך הניסיון שלו והגדרה של מסגרת הכוונות בעקבות ההפלגות הקודמות שהיו מוצלחות במיוחד.
  • לו״ז ההפלגה הינו גמיש לחלוטין בהתאם לתנאי הסביבה והמידע אותו אנחנו מקבלים בשטח. מה שמכווין אותנו הוא הטבע והחוויות העוצמתיות ביותר שאנחנו יכולים להשיג עבורכם, המטיילים שלנו.
  • אין בנאמר לעיל להבטיח צפייה בבעל חיים כזה או אחר, מכיוון שאנחנו בטבע הפראי ובעלי החיים ומזג האוויר אינם נשמעים ללו״ז שלנו. עם זאת, יש לציין כי עד כה חווינו 100% הצלחה עם כל בעלי החיים עם מאות המטיילים שהדרכנו בשפיצברגן.
  • יהיה קר וסופות שלג הן עניין שגרתי, המסע כולל פעילויות אתגריות שונות כגון שייט בזודיאק, הליכה על קרח ושלג, שהייה קרובה לדובי קוטב, שייט בתנאי מזג אוויר קיצוניים וכ”ו.בעצם הרשמתו של אדם למסע פוטוטבע, הוא למעשה מצהיר כי הוא מבין את הפעילויות והסכנות הגלומות במסע והוא מצהיר כי הוא כשיר מבחינה בריאותית. במידה ולמשתתף ישנה בעיה רפואית העלולה להפריע או למנוע ממנו מלהשתתף בפעילויות הטיול השונות, באחריותו לעדכן את החברה והמדריך לפני היציאה למסע. במקרים מסוימים, יידרש אישור רפואי מהרופא המטפל להשתתפות בטיול. ללא אישור זה לא תתאפשר היציאה לטיול.
  • זהו אינו שייט תענוגות. התנאים בסירה הינם תנאים ספרטניים ביותר. תקלות או מזג אוויר שלא מאפשר פעילות קורים לעתים והשיבוץ בתאים הוא על בסיס כל הקודם זוכה.
  • יציאת הטיול מותנת במינימום משתתפים.
  • מדובר באזור פראי בו חיים יותר דובי קוטב מבני אדם. הסיכוי לראות דוב קוטב הינו גבוה אך לא מובטח. הטבע הוא פראי ובלתי צפוי לכן לא ניתן להבטיח את התנהגויות בעלי חיים, מרחק הצפייה בהם או הצפייה בכלל. צוות הספינה הינו זה שמקבל את ההחלטה הסופית לגבי נתיב ההפלגה, סדר ותוכן הפעילויות כאשר בטיחות הנוסעים הינה הראשונה במעלה.
  • במקרים חריגים זהות המדריך עלולה להשתנות לפני היציאה לטיול.
  • העסקה הינה עסקה על תנאי עד אישורה הסופי ע”י הספקים וכל עוד לא ניתן אישור של ספקי השירותים לבקשה חשבונו של המזמין לא יחויב.
  • פוטוטבע רשאית לבטל את הטיול בכל שלב תוך השבת התמורה.

כל הטיולים לשפיצברגן

טיול גודל אוניה יציאה חזרה ימי טיול החל מ:
טיול לשפיצברגן - פרימיום עד 12 משתתפים 16/05/2024 25/05/2024 10 15,800$
טיול לשפיצברגן - קלאסיק עד 110 משתתפים 09/06/2024 18/06/2024 10 7895$
טיול לשפיצברגן - פרו עד 50 משתתפים 20/07/2024 28/07/2024 9 9820$
טיול לשפיצברגן - פרימיום עד 12 משתתפים 01/07/2024 09/07/2024 9 15,800$
טיול לשפיצברגן - פרימיום עד 12 משתתפים 09/07/2024 17/07/2024 9 15,800$

סוגי חדרים פולר פרונט

סוויטה דלוקס - שני משתתפים

חדר שינה עם אזור טרקלין
2 מיטות נפרדות
חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים
2 חלונות אשנב

15,800$ למשתתף

גראנס סוויט - שני משתתפים

חדר שינה עם אזור טרקלין

מיטות טווין או מיטה זוגית

חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים

2 חלונות אשנב 

 

16,500$ למשתתף

אונר סוויט - 2 משתתפים

חדר שינה ואזור טרקלין עם ספה נפתחת

מיטות טווין או מיטה זוגית

חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים נפרדים

4 חלונות אשנב

 16,800$ למשתתף

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

סוגי חדרים פולר פיונייר

חדר טריפל - 3 משתתפים

מיטת קומותיים ומיטת יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 

6990$ למשתתף

חדר טווין - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

ספה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

מייבש שיער

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 7880$ למשתתף

חדר זוגי פרימיום - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

חלון 

שירותים ומקלחת פרטיים

 9820$ למשתתף

חדר סוויטה -2 משתתפים

מיטה זוגית

איזור ישיבה מרווח בתא

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 10920$ למשתתף

סוויטת הקפטן - 2 משתתפים

התא הכי גדול ומרווח

מיטה זוגית

סלון ישיבה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 12900$ למשתתף

 

תא יחיד פרימיום

מיטת קומותיים לשימוש יחיד

שולחן כתיבה 

ספה

מלתחה ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלון 

 16700$ לחדר